• Müşteri Hizmetleri
  • Üye Girişi
  • Rehberde Yerini Al - Hemen Kayıt Ol

Bir güzellik merkezinin reklamı nasıl yapılır?


Bir güzellik merkezinin reklamı nasıl yapılır?

Bir güzellik merkezinin reklamı nasıl yapılır?

Bir güzellik merkezi, güzellik salonu açacaksanız veya mevcut salonunuzun müşteri potansiyelini arttırmak istiyorsanız mekanınızı tanıtmak, daha çok kişi tarafından bilinir olmasını sağlamak için çeşitli yöntemler uygulamanız gerekir. Bu yöntemlerden biri reklam yapmaktır. Peki, bir güzellik merkezinin reklamı nasıl yapılır? Öncelikle bu iş için bir bütçe ayırmanız ve bu bütçeyi doğru kanallara, doğru biçimlerde yönlendirmeniz gerekir. Aşağıda size bu konuda yardımcı olacak guzellik.com.tr olarak sunduğumuz ipuçlarını bulabilirsiniz.

Güzellik Salonu Reklamı Yapmanın Yolları

İlk İş Olarak Markanızı Tasarlayın

Bir güzellik merkezi açmak üzereyseniz mekanın ismi, logosu ve tasarımının hizmet verdiğiniz sektöre uygun olmasına dikkat edin. Çevrenizdeki tanınmış, başarılı işletmelerin özelliklerini bu açıdan inceleyin. Ancak, bunu taklit etmek değil, fikir almak amacıyla yapın. Sonuçta sizin orijinal bir markanız olmalı.

Salonunuz İçin Bir İnternet Sitesi Oluşturun

Profesyonel bir internet sitesi işletmenizin değerini yükseltir. Sitenin tasarımının yaptığınız işe uygun olduğundan emin olun. Buraya verdiğiniz hizmetler hakkında bilgiler, tavsiyeler ve ipuçları içeren makaleler ekleyebilir, salonunuzun, elemanlarınızın ve yaptığınız işlerin fotoğraflarını koyabilirsiniz.

Güzellik Salonunuza Ait İnternet Sitesinin Tanıtımını Yapın

Web sitenizdeki fotoğraflar, “Hizmetlerimiz” bölümü ve makaleler SEO kriterlerine uygun olmalı. Güzellik sektörü geniş kapsamlı ve rekabetin çok yoğun olduğu bir sektördür, bu yüzden bundan kısa sürede sonuç alamayabilirsiniz. Ama kaliteli, özgün, SEO kriterlerine uygun bir site hazırlamak ve siteyi düzenli olarak güncellemek orta ve uzun vadede işletmenize fayda sağlayacaktır.

İşinizin ilerlemesine faydası olabilecek sosyal medya platformlarını tespit edin ve hepsinde hesap açın. Sosyal medya günümüzde çok önemli bir etkileşim aracıdır, bu konuya mutlaka önem vermelisiniz. Gerekirse sadece bu işle ilgilenecek biriyle anlaşın. Yer aldığınız platfomlarda başka kullanıcılarla, özellikle de hedef kitlenizle etkileşime girin. Düzenli aralıklarla, insanları çok fazla mesajla sıkmamaya dikkat ederek, işletmenizi ve hizmetlerini tanıtan metinler, fotoğraflar, videolar paylaşın.

Bir Medya Bütçesi Hazırlayın

Yılbaşı, Sevgililer Günü, Anneler Günü gibi belli dönemlerde promosyon, indirim, hediye çeki satışı gibi etkinlikler yapacaksanız bu dönemler için daha yüksek bir reklam bütçesi ayırmanız gerekir. Bu bütçeyi bilinçli bir şekilde sarf etmeye dikkat edin. Reklamlarınız mevcut ve potansiyel müşterilerinizin görebileceği kaynaklarda çıkmalı. Yapacağınız reklam yatırımının karlılığını iyi hesaplamaya dikkat edin.

Etkileyici Bir Slogan Bulun

İşletmenizin hizmetlerini ve amacını ifade eden akılda kalıcı, etkileyici bir slogan bulun. Bu sloganı web sayfanızda, sosyal medya hesaplarınızda, kartvizitlerinizde, e – posta imzalarınızda kullanın. Ayrıca elemanlarınızın üniformalarına işletin.

Referanslar Önemlidir

Bir güzellik salonunun reklamı nasıl yapılır?” sorusunun cevaplarından biri de şudur: Ağızdan ağza yapılan reklamlar aracılığıyla. Müşteri memnuniyetini sağlamaya büyük özen gösterin. Çalışanlarınızla görüşün ve müşteri ilişkileri konusunda eğitim verin. Böylece devamlı müşterileriniz yakınlarına ve arkadaşlarına işletmenizden övgüyle söz edeceklerdir. Bunun yeni müşteriler edinmenize büyük faydası olabilir. Sizi başkalarına tavsiye eden müşterilerinize küçük jestler yapın.

Garanti Verin

Sunduğunuz hizmetlerden, kullandığınız ve / veya sattığınız ürünlerden emin olduğunuzu gösterin. Bir sorun çıktığı takdirde sorumluluk alın ve çözüm bulun. İşletmenize ve hizmetlerinize öncelikle siz inanmalısınız. Bu güveniniz, yeni müşterilerin de salonunuzu denemek istemesine yardımcı olacaktır.

İnsanlara İşletmenizi Denemeleri ve Tekrar Gelmeleri İçin Bir Sebep Verin

Kampanyalar ve bazı jestler yeni müşterilerin gelmesini ve daha önce gelmiş olanların da tekrar gelme isteği duymasını sağlar. Devamlı müşterilerinize doğum günlerinde küçük hediyeler verebilir ya da belli bir hizmeti daha düşük fiyattan sunabilirsiniz. İlk defa gelen bir müşterinize bir sonraki gelişi için ek bir hizmet vaadinde bulunabilirsiniz. Bu konuda müşterilerinize cazip gelecek, fakat sizi de zarara uğratmayacak fikirler üretmelisiniz.

 Güzellik salonu, güzellik merkezi, estetik kliniği, diş hekimi, saç ekimi merkezleri Güzellik Rehberi'ne ücretsiz kayıt yaptırarak daha çok müşteriye ulaşabilir, markanızı geniş kitlelere duyurabilirsiniz.


Eklenme Tarihi: 30/04/2020 kategori: Güzellik Ekleyen: Güzellik Rehberi
Telefon Numarasını Gör
İletişim Bilgileri

Güzellik Sitesi
Üyelik Tarihi: 28/09/2018

Mesaj Gönder

Bloglar Ara