• Müşteri Hizmetleri
  • Üye Girişi
  • Rehberde Yerini Al - Hemen Kayıt Ol

Hızlı Zayıflama ve Sıkılaşma Rehberi


Hızlı Zayıflama ve Sıkılaşma Rehberi

Hızlı Zayıflama ve Sıkılaşma Rehberi

Artık yaz için geri sayım başladı ve herkesi farklı bir heyecan sardı diyebiliriz. Yaz tatili için yapılan planların hızlandığı şu vakitlerde beylerin ve bayanların en büyük telaşı ise fazla kilolardan biran önce kurtulabilmek. Eğer bütün kış bunun için bir mücadele vermediyseniz işiniz çok zor demektir; fakat hâlâ bir umudunuz var. Kısa süre içerisinde sıkılaşıp daha fit bir görünüme sahip olmak tamamen sizin elinizde. guzellik.com.tr olarak önerimiz öncelikle şunu söylemekte fayda var ki tüm kış oturup lezzetli yemekler yedikten sonra bu kadar kısa sürede sıkılaşmak ve fit bir görünüme sahip olmak çok da kolay olmayacak. Zaten bunu başarmak çok kolay olsa hiç kimse boş yere onca sıkıntıya girmezdi.

Yaza yaklaşırken fazla kilolarınızdan kurtulmak için ilk olarak beslenme programınıza şekil vermelisiniz. Yağlı besinleri artık tamamen hayatınızdan çıkarmalısınız. Ayrıca hedefinize ulaşana kadar hamur işi tüketmekte yasak; şeker ve tuz tüketimini de minimuma indirmek zorundasınız. Aksi takdirde yaz aylarınızı evinizde geçirmek zorunda kalabilirsiniz.

Şimdi size örnek bir hızlı ve sağlıklı kilo verme programı sunacağız. Bu programda bazı ufak değişiklikler yapabilirsiniz. Yalnız miktarlarda oynama yapmamalısınız.

Uyandıktan Hemen Sonra: 50 gram kadar yulaf ezmesi ve süt karışımı. (Dilerseniz içerisine yarım muzu ezip daha lezzetli hale gelmesini sağlayabilirsiniz.)

Sabah Kahvaltısı: 1 domates, 1 salatalık, avuç içi kadar peynir, 1 - 2 ince dilim jambon ya da salam, 1-2 fincan az şekerli ya da şekersiz çay

Ara Öğün: 1 adet elma ya da 1 avuç kuruyemiş

Öğle Yemeği: 100 gram haşlanmış derisiz tavuk ya da hindi eti, 1 kase dolusu salata, 1 dilim kepek ekmeği, 1 bardak yağsız ve tuzsuz ayran, yarım tabak pirinç ya da bulgur pilavı

Ara Öğün: 1 adet elma, muz ya da 1 avuç kuruyemiş

Akşam Yemeği: 1 tabak tavuklu, hindili ya da kırmızı etki sebze yemeği (etler derisiz olmalı), 1 kâse yoğurt ya da salata, 1 fincan yağsız ve tuzsuz ayran

NOT: Akşam yemeğini asla saat 8’den sonra yemeyin. 6 - 7 gibi yemek hem acıkmanıza; hem de kilo almanıza engel olacaktır.

İletişim Bilgileri

Güzellik Merkezi
Üyelik Tarihi: 03/03/2020

Mesaj Gönder

Bloglar Ara