• Müşteri Hizmetleri
  • Üye Girişi
  • Rehberde Yerini Al - Hemen Kayıt Ol

Kalçaları Küçültme Egzersizleri


Kalçaları Küçültme Egzersizleri

Kalçaları Küçültme Egzersizleri

Özellikle kadınlar için kilo başlı başına bir sorun iken kiloların yanlış dağılımı da ekstra üzücü sonuçlar doğurur. Bu sebep ile kadınların en büyük derdi karın bölgesi, basen ve kalçalarında toplanan kilolardır. Hatta ne kadar kilo verirse versin bazı kadınlar bu bölgelerindeki yağlanmadan bir türlü kurtulamazlar. Kalçaları küçültme egzersizleri ve sadece küçültme değil sıkılaşma ve toparlama hareketleri ile siz de kısa sürede kendinizi içinde görmek istediğiniz bedene kavuşacaksınız. Bunun için yapmanız gereken tek şey ise günde sadece on dakikanızı ayırmak ve istikrarlı olmaktır.

En Zor Eriyen Bölge: Kalça

Kalça bölgesindeki yağlar zayıflama esnasında bizi en zorlayan yağlanma şeklidir. Bu yüzden sadece diyet değil uygun bir egzersiz programı da şart hale gelir. Üstelik egzersiz kelimesinden ürken kadınlara yapılması gereken bu hareketlerin oldukça basit ve eğlenceli olduğunu da hatırlatalım. Kalça küçültme, sıkılaştırma ve toparlama için yapılması gereken ilk egzersizimiz oturup kalkma hareketi. Bu hareket ayrıca hem kalçaları hem de bacakları çalıştıracaktır.

Hangi Tür Egzersizler Yapmak Gerekir?

Kalça eritmek için yapılacak basit egzersizlerin bir diğer ise bacak sallama hareketi. Ayakta durarak bir bacağınızı ileri geri sallayıp sonra diğer bacağa geçerek en az on kez tekrarlayabilirsiniz. Ayrıca hafif koşu ile beraber bol bol yürümek ve yüzmek de kalçaları sıkılaştırmak için idealdir. Ayaklarınız birleşik vaziyette ellerinizi bir duvar ya da masaya dayayıp karın ve kalçanızı sıkarak parmak uçlarınızda yukarıya doğru uzanmak, kalçalarınızı sıkıp gevşetmek gibi kolay ve her zaman uygulanabilir hareketler ile kısa sürede forma girdiğinizi göreceksiniz.


Eklenme Tarihi: 24/05/2020 kategori: Vücut Bakımı Ekleyen: guzellik.com.tr
İletişim Bilgileri

Güzellik Merkezi
Üyelik Tarihi: 03/03/2020

Mesaj Gönder

Bloglar Ara